maandag 25 januari 2016

Bollllletjessssssss

Ik ben gek van bloemen en ook van bloembolletjes wat het is altijd een verassing wanneer ze uit komen en wat. 
Je weet wat je koopt maar nooit hoe het groeit laatst had ik er ook een die had het zwaar en uit de andere kwam een dubbelen bloem.  Maar er moeten ook leuke potjes en bakjes om heen. Dus hup in de haak naald gekropen en potjes verzameld. En dan haken maar. Een mooi pot sok. Weer een stukje recycle  de groenten en appelmoes potten krijgen Eem tweede leven. De kleintjes zijn van die baby potjes en oude kaarsjes potjes.  ik moet zeggen al zeg ik het zelf het staat weer gezellig. Me broertje zou zeggen pffff nog even en Je huis is geheel gehaakt 😁 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig