woensdag 27 januari 2016

Duck tape


Zo leuk had er al een paar Keer over gelezen maar nu vandaag ook echt geprobeerd  dingen knutselen met duck tape. Silver en sky hebben me geholpen was een erg gezellig woensdag middag klussie voor al omdat het vandaag zulk vies weer is. Het smaakt alleen naar meer dus vanavond op zoek naar meer leuke dingen om te maken 

Nu hebben we een etui gemaakt de meiden voor hun stiften en pennen. En due van mijn is voor het mee nemen van 
Kleine haak werkjes ik wil er ook nog een maken met twee vakjes :) 


Nu een groot vak.  Ze zijn gemaakt van die zip zakjes waar je eten in kan bewaren en natuurlijk veel meer zoals puzzel stukjes onze apart te bewaren.  stiften die apart moeten . ik hou van deze zakjes maar nu natuurlijk nog meer  denk dat ik er nog wel meer ga maken 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig