dinsdag 30 juni 2015

volwassen kleuren

Al heel lang niks geschreven je zou zeggen die zit stil die zit niks te  doen.
Nou stil zitten zit niet in mijn bloed.ik kan slecht niks doen.

Zo ben in nog steeds bezig met de cal 2015
en nu ik bijna op vakantie ga ben ik op zoek naar wat kleins. en mijn oog is gevallen op een vlagetjes slinger.
maar ook wil ik graag nog een lalalaly maken. en tuimeltje van sappie van schepen maar ook wil ik nog eens de forever frend beer maken. Dus nog genoeg te doen.

Maar ook ben ik nu bezig met tekenen. of voor al kleuren het kleuren van volwassen kleurplaten.
Super leuk om te doen. lekker verstand op nul.  Nou ja niet helemaal waar want er zit vaak een patroon in de tekening dus wil je natuurlijk dat de kleur op de juiste plek zit. maar het maakt me hooft wel lekker leeg.
en het maakt me trots  op wat voor mooi dingen ik maak.

          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig