vrijdag 24 juli 2015

Haken en vakantie


Jaja we gaan heerlijk op vakantie we gaan naar Polen. Maar ja dan nu de vraag wat ga ik mee nemen en wat ga ik maken. Blijft altijd lastig vorig jaar veel mee niks tot weinig gedaan. Met de meivakantie veel gehaakt dus wat gaan we mee nemen. In iedergeval de cal 2015 ik ben met 1 van de dekens ( die van katoen ) bewust gestopt zodat ik dat onderweg en op vakantie kon gaan doen.




 Dus die en de kleurtjes mee. Heen weg heerlijk aan zitten haken al werd het al snel te warm.
Toen armbandjes gemaakt met de kumiyumi schijf.
 Maar wat te doen op de camping. Ik had ook katoen mee om vlaggetjes te gaan maken voor de verjaardag van me dochter. Maar ook katoen mee om een beachbag te gaan maken.

    


 Besloten dat te gaan doen lekker simpel in de rondte haken met een half stokje. Garen met een kleur verkoop dus niet veel na denk werk. Haakte dan ook heerlijk.
Ook op de terug weg daar lekker aan gehaakt en nog een stukje aan de deken. 




                                                        


 Toch weer niet alles gedaan wat ik bedacht had maar wel heerlijk zitten haken op het strand aan de zee in Polen. En aan een meer in Duitsland en dan natuurlijk op alle campings een mooi reis tas is het dus geworden. En die vlaggetjes die komen er wel ik heb nog tot begin september


Hier het eindresultaat   nu op naar de volgende  want ja we hebben twee meisje hier in huis 


       






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig