zondag 7 juni 2015

mochilabag haken

Al een tijdje zie ik van die super gave tassen voor bij komen. Maar jeetje hoe maak je die dan. En nou dat gaat mijn niet lukken hoor, Hoe moet ik daar toch aan beginnen, Maar o wat zijn ze toch gaaf,
Dus maar een beetje google   en alles lezen en bekijken.Dan toch maar weer tot besluit komen dat ik daar niet zomaar aan durf te beginnen.

Dus toch maar weer google raat plegen en zo kwam ik op de site van Hookable by Shelley


En zei gaf een work shop. voor het maken van een mochilabag maken
Dus ik met me moeder me aan gemeld. En op naar een leuke zondag middag. Er stonden lekkere dingen op tafel. Ze legde alles super mooi uit. En we zijn gestart  met de bodem veder kom je ook niet in zo,n ochtend maar je mag altijd terug komen met vragen en je weet hoe je veder moet.  ik ben benieuwt.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig