dinsdag 14 april 2015

Kroon haken

Kroontjes haken voor koningsdag 



het leek me leuk om kroontjes te haken voor in de etalage  van de winkel waar ik werk.
maar ook voor thuis voor op me vensterbank.  Maar ja hoe haak je die  Beetje foto's gaan bekijken en hup na maken.  Maar die ik als eerst had gemaakt werden een beetje groot ik zou ze zelf om me hoofd heen passen. Dus  patroon iets kleiner gemaakt.  Van daar uit kwam het idee om meerder maten te gaan maken. Erg leuk om te doen.


Maar ja  dan blijven ze niet echt staan. Dus  hup weer in de weer met houtlijm en water  en ze ergens om heen gedaan zo dat ze goed recht op blijven staan.  ik ben blij dus missie geslaagd 

  


Voor het patroon Klik hier 



1 opmerking:

  1. Super leuk!! Dat wil ik ook wel eens uit gaan proberen :-)
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig