maandag 23 maart 2015

mandje haken

Super leuk je opent je faebook en je ziet bij iedereen mandjes voor bij komen die recht op staan.
Dat moet ik natuurlijk ook uit proberen goed uit zoeken hoe het moet. Kijken wat voor mandjes patroon ik wil. En gaan met die banaan. Mandje is gehaakt met een kleur verloop katoen.

                 

Daarna  hout lijm vermengen met water. En daar doe je het gehaakte werk in dit dompel je lekker onder en daarna knijp je het uit  niet heel erg mag best een beetje nat zijn. Dan hang je het daarna over iets heen. Ik heb dit maal een ijzeren kom gebruikt  daar heb ik eerst huishoud folie er om heen gedaan om me kom te beschermen. Ik heb het mandje een nacht laten drogen. En er toe nog een keer water met hout lijm over heen gesmeerd  en nog een nacht laten drogen. En daarna   super  resultaat.

               


Een mooi mandje  die mooi op de tafel mag staan met een aantal heerlijke paas eitjes er in. Super leuke deco zo.  Ik ben blij

1 opmerking:

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig