zaterdag 7 maart 2015

bonbons haken



Voor een project op mijn werk Horend goed. wilde ik graag bonbons en taartjes haken. De taartjes heb ik nog niet gehaakt ik ben eerst op zoek gegaan naar een patroon voor bonbons  nou  ik kon niet slagen want die ik vond waren te groot.  moest lief en schattig worden naast oude kopjes namelijk.
dus  ik dacht ach ik moet dat ook gewoon zelf kunnen. Dus aan de bak op de bank met pen en papier en natuurlijk mijn haaknaald en garen.  En maar proberen wat is leuk wat gaat mooi worden en welke maat is goed.  Er zijn uit eindelijk drie maten bonbons uit gekomen.  heb ook nog een langwerpige geprobeerd  hij is op zich leuk  tot je hem omdraait de afwerking is niet mooi. Maar al met al ben ik trots  op mijn eigen gemaakt bonbons. voor het patroon klik hier


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig