zaterdag 21 maart 2015

gezellig avondje bloemschikken :)

ja ja daar ben ik weer. Maar nu niet om weer over iets van haken te praten want ja dat kan ik uren doen. Maar ook andere creatieve dingen vindt ik leuk. Zoals gisteren avond dat we met een leuk groepje meiden een mooi paas stuk zijn gaan maken. Je komt daar aan en je gaat kiezen wat je wilt maken. Je krijgt een stuk oase en ja en dan. Nou moet je er groen in doen.jaaaa groen dat ding is toch al groen.Nou nee natuurlijk takken en dingen. nou we steken er wat in en halen er wat uit. en het wordt al wat. dan staan er onwijs veel mooi bloemen die je er ook in kan gaan verwerken zo leuk zo veel keuze maar ook moeilijk. Ik had roze bedacht dus dat scheelt al een stuk. Nou bloemen er in en nog meer andere leuke dingen er in en tadaaaaa  daar is mijn mooi stuk voor op de tafel. Ook nog een leuk thee potje er bij gekocht met daar in ook een klein planten stukje. helemaal leuk het voorjaar weer in huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig