dinsdag 1 maart 2016

Nieuwe meubels nieuwe kussens

We hebben in huis nieuwe meubels. We zijn van zwart wit naar teakhout dus een onwijze omschakeling super mooi net of  we in een nieuwe huis wonen echt super. Dus wil ik ook een nieuwe bank nou die is er nog niet maar wel een nieuwe gehaakte kussen. Ik had al eens een 2 kussen hoesjes gemaakt  

1 voor in de nieuwe stoel met de waffel steek  zie veder op voor daar eens blog over 

Maar zo heb ik ook een kussen hoes gemaakr van de cal 2015 super mooi kussen ( al zeg ik het zelf) 


Dus tja wat voor kussen hoes ga ik dan nu maken . Internet afgezocht Kom ik bij me moeder is ze een heel mooi kussen hoesje aan het maken. Dus dat patroon gepikt wn aan de bak. Het is oficheel een patroon voor een deken het is dan ook the blanket steek.  Ik ben er blij mee. 
Nu op naar de volgende 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig