maandag 21 december 2015

Kerststal Haken

Geloof is bij ons niet een heel groot iets. Maar van jongs af aan krijg ik er wel van alles van mee. En het heeft ook wel een stukje van me interesse. Daarom wil ik met de kerst altijd een kerst stal.

Vroeger hadden we een hele gave thuis Deze kon open en daar stonden prachtige  kerststal figuren in. Deze is helaas niet meer.  Maar ik wil wel graag een mooi stal. (had altijd een kleintje ) Nu zag ik vorig jaar het boekje van cristal  met de kerststal. Ik was/ben verliefd dus hub aan de haak als of ik niet genoeg te doen heb. Dus af is hij helaas nog niet maar het begin is er. Op Naar volgend jaar de hele stal 😁  En dan ook een mooi plekje om ze goed neer te zetten had een grote kerststal voor ze gekocht maar daar zijn de figuurtjes te groot voor. (voor al die ene grijze wijze die is iets wat te dik en groot geworden :P  )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig