zaterdag 7 februari 2015

mijn eerst haak werk

Ik ben in 2013  begonnen met haken van granny's  (deze liggen helaas nog te niksen in de kast)
Maar daarna wou ik een poncho gaan maken voor mijn meisjes. 
Dat wordt een nieuwe uitdaging.  Ik was onder tussen ook al eens op een aantal Facebook pagina's geweest en wist dus van de Speciale wol van de W.  en ja die wilde ik ook gaan gebruiken. Dus op naar de W  wat een mazel ze hadden genoeg  ik dus happy naar huis en aan de haak. Via een you tube filmpje  heb ik twee poncho's voor me meiden gemaakt.   Maar zelf wilde ik ook wel iets met die gave kleur  dus op zoek naar nog een you tube  filmpje  en ja hoor een gevonden voor een mooi omslag doek voor me zelf.  dus gaan met die banaan weer.   Klinkt heerlijk makkelijk en snel maar daar is dus niks van waar want mijn eerste projecten duurde  erg lang :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter vindt ik gezellig